FAQ - časté dotazy

Jak se mohu stát Vaším klientem?

Jak se mohu stát Vaším klientem?

Jednoduše se zaregistrujte. Políčko pro registraci LOGIN najdete v horní části obrazovky. Dále si zvolíte možnost Založit nové konto a vyplníte formulář pro registraci a odešlete ho ke zpracování.

Mohu si u Vás objednat zboží jako soukromá osoba?

Mohu si u Vás objednat zboží jako soukromá osoba?

Ano, naše zboží si přes e-shop může koupit i soukromá osoba. Jako soukromá osoba můžete nakoupit dalšími způsoby, např. e-mailem nebo faxem.

Jak mohu objednat zboží?

Jak mohu objednat zboží?

Nejpohodlněji prostřednictvím e-shopu, ale samozřejmě také e-mailem nebo faxem. Všechny kontakty na naše odštěpné závody naleznete na stránce Odborných týmů.

Jaký je minimální odběr pro jednu objednávku?

Jaký je minimální odběr pro jednu objednávku?

Zboží můžete objednávat již od 1 ks. Minimální částka za zakázku je 200 Kč, podle Všeobecných obchodních podmínek, hlava IV., bod 4.

Jsou skladové zásoby, které vidím na internetu, aktuální? U zboží, které chci objednat, je 0. Skutečně nemáte na skladě ani 3 kusy?

Jsou skladové zásoby, které vidím na internetu, aktuální? U zboží, které chci objednat, je 0. Skutečně nemáte na skladě ani 3 kusy?

Ano, stavy skladu jsou skutečně reálné. Díváte se přímo do našeho logistického systému.

Kde najdu katalogové a materiálové listy nebo výkresy zboží?

Kde najdu katalogové a materiálové listy nebo výkresy zboží?

Tyto soubory a ještě další se nacházejí u jednotlivých produktů.

Co mám dělat, když nelze odeslat hotovou objednávku v e-shopu?

Co mám dělat, když nelze odeslat hotovou objednávku v e-shopu?

Pravděpodobně nemáte správně vyplněno některé z políček, například souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami nebo požadujete větší množství zboží, než je k dispozici. Zkontrolujte, prosím, zadané údaje raději ještě jednou.

Jak se přesvědčím, že objednávka byla přijata k vyřízení?

Jak se přesvědčím, že objednávka byla přijata k vyřízení?

Pokud byla objednávka úspěšně odeslána, objeví se její rekapitulace. Také si ji můžete překontrolovat v Přehledu zakázek nebo kontaktovat odštěpný závod, který zastupuje zboží, které jste objednali. Pokud si nejste jisti, který odštěpný závod kontaktovat, prosím zavolejte nám na telefonní číslo 416 711 111 a sdělte operátorce název zboží. Rádi Vás správně nasměrujeme.

Uvedené ceny jsou s DPH nebo bez?

Uvedené ceny jsou s DPH nebo bez?

Vzhledem k tomu, že jsme plátci DPH, pracujeme s cenami bez daně. Proto i v našem e-shopu uvádíme ceny bez DPH.

Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?

Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?

Pokud neznáte své přihlašovací heslo, klikněte na Zapomenuté heslo?

Zde zadejte prosím Vaše přihlašovací jméno nebo e-mailovou adresu a odešlete. Co nejdříve obdržíte e-mailem pokyny k zadání nového přihlašovacího hesla.

Pokud žádný e-mail nedostanete, Váš účet nebyl nalezen.

Prosím, nevyžadujte sdělení hesla po našich pracovnících. Nemohou tak učinit proto, že k Vašim heslům nemají přístup. Hesla se nikdy nesdělují po telefonu. Toto vše se děje za účelem zajištění bezpečnosti Vašich dat a obchodování.

Jak mám postupovat při reklamaci? Mohu zboží vrátit nebo vyměnit?

Jak mám postupovat při reklamaci? Mohu zboží vrátit nebo vyměnit?

Samozřejmě, v souladu s obchodními podmínkami, které si na našich stránkách můžete stáhnout.

Kde si mohu objednané zboží vyzvednout osobním odběrem?

Kde si mohu objednané zboží vyzvednout osobním odběrem?

Zboží si můžete vyzvednout na adrese skladu HENNLICH s.r.o. v Litoměřicích:

HENNLICH s.r.o.
Českolipská 9
412 01  Litoměřice

Jaká je otevírací doba skladu?

Jaká je otevírací doba skladu?

Otevírací doba skladu je ve všední dny od 7.00 do 15.00 hodin.

Mohu si pro zboží přijet kdykoli?

Mohu si pro zboží přijet kdykoli?

Pro zboží si můžete přijet v otevírací době skladu. O připravenosti zboží budete informováni obchodní asistentkou nebo jinou osobou z odštěpného závodu, který Vám zboží prodává a následně je možné si pro zboží přijet.

Jak mohu za zboží platit?

Jak mohu za zboží platit?

Závazky společnosti HENNLICH lze hradit bankovním převodem, dobírkou, platbou v hotovosti na místě odběru nebo zálohovou fakturou. Platba kartou není možná.

Způsob platby nastavuje odštěpný závod, se kterým obchodujete.

Dotaz zákazníka

Pole pro Váš dotaz
Kontakt